Jak vypadá kupní proces ve Španělsku s naší pomocí?

Španělsko

Kupní proces ve Španělsku, podobně jako v mnoha jiných zemích, zahrnuje několik klíčových kroků. Zde je přehled typického procesu, kterým provádíme své klienty:

Jak vypadá kupní proces ve Španělsku s naší pomocí?

Náš kupní proces ve Španělsku zahrnuje následující kroky, které provádíme pro naše klienty:

Výběr nemovitosti:

Pro naše klienty hledáme vhodné nemovitosti podle jejich potřeb a investičních cílů.
Po výběru zajišťujeme prohlídky nemovitostí, buď online, nebo fyzicky na místě. Fyzická prohlídka je zpoplatněna částkou 1000 eur, která je vratná ve chvíli, kdy kupující zaplatí rezervační poplatek.


Rezervační smlouva (Contrato de Arras):

Jakmile najdeme vhodnou nemovitost, pomáháme klientům s podpisem rezervační smlouvy, která slouží jako závazná dohoda mezi kupujícím a prodávajícím.
Zajišťujeme, aby klient zaplatil zálohu (běžně 5-10 % kupní ceny), která je nevratná, pokud klient odstoupí od smlouvy.


Právní prověrka (Due Diligence):

Provádíme důkladnou prověrku právního stavu nemovitosti, abychom se ujistili, že na nemovitosti nejsou žádné právní vady, dluhy či zatížení.
Kontrolujeme stavební povolení a další potřebné dokumenty.


Hypotéka (pokud je potřeba):

Pokud klient potřebuje hypotéku, vyjednáváme s bankami a provádíme veškerou administrativu. Proces schválení hypotéky může trvat několik týdnů.
Banka provede ocenění nemovitosti a stanoví podmínky úvěru.


Smlouva o prodeji (Escritura de Compraventa):

Jakmile je vše připraveno, zajišťujeme podpis konečné kupní smlouvy před notářem. Notář ověří totožnost stran a zajistí, že jsou všechny podmínky splněny.
Po podpisu smlouvy se zaplatí zbývající část kupní ceny a předají se klíče.


Registrace nemovitosti:

Zařizujeme registraci nového vlastníka v katastru nemovitostí.
Klientům pomáháme se zaplacením registračních poplatků a daní spojených s převodem nemovitosti.


Povinné poplatky a daně:

Pomáháme klientům s úhradou daní spojených s koupí nemovitosti, které zahrnují např. daň z převodu nemovitostí (ITP) nebo daň z přidané hodnoty (IVA), pokud se jedná o novostavbu.


Dále zajišťujeme kompletní prehled platby za služby notáře, registrace nemovitosti a případné právní a administrativní poplatky.


Celý proces může trvat několik měsíců, v závislosti na složitosti transakce a dostupnosti potřebných dokumentů a finančních prostředků.

 
Po koupi nemovitosti pomáháme s jejím provozem na místě. Tato služba není zdarma, ale nabízíme ji za mnohem příznivější ceny, než by klient mohl získat sám.

Pro více informací volejte Tsvetomira Zlatkovského na telefon +420 608 953 953.

Rád pomůžu s celým procesem!